مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 19:102024-01-20سياسي

جوانان را در جریان واقعیت های دوران طاغوت بگذاریم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید جوانان را در جریان  واقعیت های دوران طاغوت بگذاریم تا فریب دروغ های دشمنان را نخورند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید جوانان را در جریان  واقعیت های دوران طاغوت بگذاریم تا فریب دروغ های دشمنان را نخورند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز(30 دی) در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، ایام دهه فجر را فرصت خیلی خوبی برای یادآوری ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی و بیان دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای نظام نهایت استفاده را ببریم و جامعه به خصوص جوانان را در جریان خدمات نظام بگذاریم.

وی با بیان اینکه باید از اساتید نخبه و فرهیخته در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر استفاده کنیم تا دستاوردهای نظام را تبیین کنند، تاکید کرد: باید با دعوت از سخنرانان مسلط خصوصا در جلسات دانشجویی و دانش آموزی دستاوردهای نظام را برای جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری چند برنامه قوی و پر محتوا خیلی بهتر از برگزاری هزاران برنامه ضعیف است، لذا بهتر است با برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان را در جریان واقعیت های دوران طاغوت بگذاریم

جوانان را در جریان واقعیت های دوران طاغوت بگذاریم